Wiegel heeft kloten !

Wed Feb 27 14:28:01 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Herman Beun <Herman.Beun at YUCOM.BE>:
>Je zwetst dus weer eens uit je nek.

 Beste Herman, als jij het niet met me eens bent wil dat nog niet zeggen dat
 ik uit m'n nek zwets.

 Ik, eerder:
>Misschien is het probleem wel dat het geen echt parlement is (men mag
>niet eens op iemand uit een ander land stemmen

 Herman:
>Mag ik hieruit afleiden dat je de Britse, Zweedse en nog een paar
>parlementen dus ook geen echte parlementen vindt?

 Kijk, dat noem ik nu gezwets.

 Jij bent een voorstander van Dat Europarlement en ik vind het geen parlement.
 So what ? Misschien kunnen we het er over eens zijn dat het wat democratischer
 zou kunnen in Europa ? ...en in Nederland ?