Wiegel heeft kloten !

Wed Feb 27 13:39:57 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <HmjE at HOME.NL>
>Ik reageer alleen even ongenuanceerd als Wiegel.
>Mag toch ook?

 Ja hoor. Het lukt je overigens aardig   :-)

>En hoezo durven de waarheid te zeggen? Ten eerste heeft Wiegel dat zelden gedaan
>en ten tweede kost het hem beduidend meer moeite om eens niets te zeggen.

 Is dat zo ? Als je het met iemand niet eens bent (in dit geval Wiegel), houdt
 dat dan in dat zo iemand de waarheid niet spreekt ? Het hebben van een andere
 opvatting is toch niet hetzelfde als liegen ?

 Ik, eerder,
>Wees maar gerust, natuurlijk ga ik stemmen. Alleen bij de verkiezingen
>voor het Europarlement houd ik 't daadwerkelijk voor gezien.

 Henk van Lingen <henk at VANLINGEN.NET>...
 ...en Herman Beun <Herman.Beun at YUCOM.BE>:
>Tuurlijk joh, dat helpt echt.

 Eerlijk gezegd weet ik wat betreft dat Europarlement niet wat helpt en
 wat niet helpt. Misschien is het probleem wel dat het geen echt parlement
 is (men mag niet eens op iemand uit een ander land stemmen en wanneer mag
 men de Europese Commissie eens naar huis zenden als daar weer eens gefrau-
 deerd wordt ?)... Sommige zaken zijn gewoon mislukt. Dan moet je er ook
 niet mee door gaan. Opheffen dus dat parlement.