Wiegel heeft kloten !

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Feb 27 12:53:56 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Dr. Marc-Alexander Fluks" wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  Wees maar gerust, natuurlijk ga ik stemmen. Alleen bij de verkiezingen
>  voor het Europarlement houd ik 't daadwerkelijk voor gezien.
>
>  Henk Elegeert <HmjE at HOME.NL>
>
>  Ik begrijp die opmerking niet, eerlijk gezegd.

Ik je lofzang aan Wiegel niet.
Want was die politiek actief dan?
Zou er ooit een paars gekomen zijn met Wiegel?

En hoezo durven de waarheid te zeggen?
Ten eerste heeft Wiegel dat zelden gedaan en ten tweede kost het hem
beduidend meer moeite om eens niets te zeggen.

> Hoezoe 'kleur', hoezo
>  'eindelijk' ? Gebeurt er dan iets in het verborgene ? Ik zeg toch niet
>  dat ik voor Wiegel ben (rechtse bal, toch) ?

Ik reageer alleen even ongenuanceerd als Wiegel.
Mag toch ook?

Henk Elegeert