fortuyn een dag per week??

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Feb 27 11:34:43 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 11:19 27-02-2002 +0100, Henk Elegeert wrote:

>Niks voor jouw, Hein?
>Kun jij er eens doorheen prikken?
>
>Want het is echt te doen hoor, alleen wel erg lastig.

Je moet een paar debatregels respecteren: de bal spelen, niet de man. Geen
drogredenen (zoals: u bent net als de NSB-ers tegen buitenlanders),
vóóronderstellingen aanvallen, onlogische redenaties aanvallen (zoals:
criminaliteit wordt voor 99% door allochtonen bedreven, dus allochtonen
zijn "crimineel") etc etc.

Rob Oudkerk heeft voor mij afgedaan sinds hij de herdenking van de
februaristaking heeft misbruikt als anti-Pim propaganda stunt. Dat neem ik
hem bijzonder kwalijk: hij bagatelliseert ermee het wegvoeren van de joden
in WO II. Je kan alles van Pim F. zeggen, maar wegvoeren naar
vernietigingskampen van een bevolkingsgroep heeft hij nog nooit
gepropageerd.  Suggereer dat dan ook niet. Je diskwalificeert jezelf met
zo'n suggestie.