Wiegel heeft kloten !

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Feb 26 10:29:08 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 09:17 26-02-2002 +0000, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>Plotseling sta ik te juichen: Wiegel heeft HET gezegd ! Wiegel ZWIJGT
>niet LANGER ! Een verademing !!

Wiegel hield een pleidooi voor meer invloed van de burger op de politiek.
Het vertrouwen dient hersteld te worden, zei hij. Dezelfde man die
minachtend praat over staatsrechtelijke hervormingen die tot doel hebben de
burger beter te betrekken bij de politieke besluitvorming.

De Heer Wiegel wil graag praten. Met name als er camera's in de buurt zijn.
Maar wat hij zegt is slechts op één doel gericht: meedoen aan de nieuwste
mode. De man heeft geen beginselen, alleen een neus voor publiciteit. En
een reusachtig ego. Maar het schijnt dat je die twee móét bezitten als je
in de politiek wil overleven.

Overigens ben ik net met je eens: Oudkerk zat daar echt af te gaan. Wat had
hij trouwens in zijn haar?