Illegale kopie blokkeert legaal gebruik Windows XP

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Feb 22 17:04:57 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Cees de Groot wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Als je centjes uitgeeft aan Microsoft, hoef je van mij geen medelijden te
> verwachten. Dat is het principe "eigen schuld, dikke bult". Blijkbaar heeft de
> markt/consument dezelfde neigingen als Melkert - de een gaat naar een SM
> kelder, de ander koopt een PC met Windows erop...

lol
Overigens kun je (meen ik) in de kelder wel afspraken maken tot hoe ver
je wilt gaan ...... :)

Maar als je een PC koopt en vraagt om een ander besturingssysteem kijken
ze je aan of je ergens anders vandaan komt. Bovendien blijken dan een
heleboel andere producten weer niet zonder die monopolist te kunnen
functioneren.

Henk Elegeert