SM-er als toekomstig premier (2)

Lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Fri Feb 22 09:41:48 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Van Lenny..
----- Original Message -----
From: "Henk Vreekamp" <vreekamp at knoware.nl>
To: <D66 at nic.surfnet.nl>
Sent: Thursday, February 21, 2002 2:26 PM
Subject: SM-er als toekomstig premier (2)

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Gezellige merels,
>
> Inzake Melkert blijft de hamvraag nog steeds onbeantwoord: is iemand die
in
> het geniep geniet van persoonlijke, sado-masochistisch, vernedering wel
> geschikt als premier? Dan doel ik niet zozeer voor het dagelijks besturen
> alswel zijn optreden in onverwachte knelsituaties.
>
> Henk Vreekamp, Utrecht.

Dat is een wat moeilijk te beantwoorden vraag. Kunnen we niet op een geheel
politiek verantwoorde manier er omheen fietsen en hem (laten we zeggen)
Hoofd afdeling "Lederen kleding poetsen" maken?
Hij is niet ZO uniek dat we het zonder hem niet kunnen stellen. Ik vind hem
eigenlijk een arrogant/hautain griezeltje, dat zo nu een dan een flink pak
op z'n donder verdient. Et zou zo perfect zijn, wat is mooier dan van je
hobby je vak te kunnen maken.....
Lenny vindt dit een strak plan!

BTW
Onze eurocommisaris spreekt van "Cookery books", als ik de Financial Times
mag geloven. Dat moet zijn "Cooking the books". Ach het kan zo eenvoudig
zijn.
Wel een stelletje deugnieten die Amerikanen, gelukkig kan het in Europa niet
gebeuren.;-)
(D66 at nic.surfnet.nl).
tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66