SM-er als toekomstig premier?

Erik van Buiten e.vanbuiten at SCIENCEGUIDE.ORG
Wed Feb 20 13:47:42 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark schreef:
>"je moet wel in je achterhoofd houden dat veel mensen hun keuze in het
stemhokje toch op dit soort personalia baseren."

Kiezers doen maar. Als ze de sexprestaties van Melkert willen meewegen in
hun keuze, moeten ze dat vooral doen. Maar wat mij betreft alleen als ze
bereid zijn deze aan den lijve te ervaren...
Als kiezers op een lekker koppie willen kiezen, houdt ik ze ook niet tegen.
Maar moeten we daar onze kandidaten op gaan selecteren? Nee, toch? Dit gedoe
is een goed voorbeeld van "de kiezer heeft niet altijd gelijk" (met dank aan
ds. Gremdaat!).

Erik