De lijst - maar dan positief bekeken

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Feb 8 20:00:27 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Ik ben je eeuwig dankbaar voor je inzet, en 14 halen zal moeilijk worden,
maar waarom niet. Het wordt steeds duidelijker dat we er zouden moeten zijn,
als we er niet waren, als het ware, en we moeten ons geen verliezersimago
laten aanpraten door de pers, want dat is wel killing. En we zijn soms zo
redelijk, dat we dat laten gebeuren! Zorg daar voor.

Een opgewekte Tjerk