De lijst

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Mon Feb 4 14:59:27 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik vind jou en anderen aardig optimistisch met een voorspelling van 11
zetels .  Al eerder merkte ik op dat wanneer d66 in de regio in allerlei
raden weggevaagd worden op 6 maart bij de gemeenteraadsverkiezingen er dito
plaatselijke afdelingen er de brui aan zullen geven en de kiezer zal wel
niet 2 x op een verliezende partij willen stemmen als zijn stem bij de SP of
Groenlinks is terecht gekomen. Dat geldt ook voor heel veel actieve
plaatselijke d66 ers , die het na 8 jaar vallend d66 bestuur in Den Haag het
niet meer zien zittend en massaal de partij naar 6 maart zullen verlaten
voor iets beters . Op deze lijst is weinig besef van de fustratie die heerst
in tal van d66 afdelingen . Er zit straks een kamerfractie in Den Haag
zonder achterban cq klankbord.

Peter Bos