Oranjefonds

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sat Feb 2 04:21:57 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk (die Henk van de spechten en ander rondvliegend oud hout),

Ik ga er vanuit, dat je op grond van je diepgaande kennis van filosofische processen in de samenleving inmiddels minimaal € 450 hebt gestort in de doos van Maxima: het nationale huwelijks geschenk.  Het streefbedrag is tenslotte  € 4.500.000 en daar zijn we al bijna. En van al dat geld -ons maximale geschenk- willen we een multiculturele samenleving bevorderen, zoals jij ook. Soms denk ik, dat dit een oud geluid is, een zich herhalend singeltje op een pickup, toen een pickup nog een pickup was. Want we leven toch al intercultureel? En dat is toch veel beter dan multicultureel!

Ook mijn barbier is het ermee eens, dat er meer geschoren kan worden. We zijn het er nog niet helemaal overeens, of dit ook bij lammetjes moet geschieden maar sikjes, neen, dat was multiculti, bij interculti doen we ook nog, alsof we elkaar als mens respecteren. Als we maar niet te dicht bij elkaar komen.

Waarom heb jij altijd gelijk, en is de rest zo dom?

Superculti Tjerk