Mono -en subcultuur

Fri Feb 1 20:54:52 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Erik,

Helemaal met je eens, zit op dezelfde lijn, net als een paar keer eerder
valt me op, zoals bij jouw bijdrage over de onbruikbaarheid van de
aanduidingen links/rechts (Datum: dinsdag 29 januari 2002 13:05
Onderwerp: Rechts/ links: maar wat te doen?).

De conclusies die ik deel zijn:
D66 moet concreet zijn over vraagstukken en voorgestelde oplossingen en
D66 moet gekozen richtingen en grenzen aangeven waar vrijheden met elkaar
botsen (of met andere waarden zoals gelijkheid en opgelegde solidariteit, in
Nederland veel wijder en dieper verspreid en geintegreerd in bijna alle door
de overheid opgelegde regelingen en bureaucratisch plat georganiseerde
sectoren).