De leugen regeert..

Mon Dec 30 22:35:17 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Lenny,

Follow the money?  ;-)

Begreep alleen dat hij gechanteerd werd, maar dat hij juist niet betaald
heeft, althans niet echt tot 6 mei.
Maar wie hem chanteerden en wat ze van hem wilden of juist niet, dat is
natuurlijk de vraag. Complot of niet. Hoe je een openlijk (homo)seksueel kan
chanteren is me in ieder geval nog een raadsel. Had altijd begrepen dat dat
juist niet kon. Was dat ook al veranderd dan.

Fritz