Kalmeringspillen?

Thu Dec 19 14:53:09 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik heb helaas barend en van dorp niet helemaal in de herhaling kunnen zien
aangezien er een raadsvergadering was die wat uitliep. Maar ik heb wel weer
wat D66ers gesproken..... no happy customers.... afijn wellicht zijn we in
het Noorden wat linkser/progressiever. Maar ik kan me nog steeds niet aan
de indruk onttreken dat nu zelfs afstand wordt genomen van onze "vaste
"achterban. Wellicht past dit in de opheffingstheorie.

Henk schreef:
>   Daar kwam echter weinig van. Ik vermoed dus dat het gewoon beleid
>   is, wellicht dat de invloed van neoliberale elementen toeneemt
>   op de fractieburelen? Ik weet het niet...

Ik vrees het....... De afgunst/afkeer tov de PvdA voort de boventoon. En
reageren op basis van dat soort gevoelens werkt altijd tegen je. valt me op
dat we de laatste tijd alleen maar zeuren over anderen... Benardbegint hele
historische betogen over het verleden van D66 en de PvdA in plaats van in
te gaan op de vraag of het nu een handige strategie is van ons om ons te
afficheren met cda en vvd....

Draakje gaat de wereld veroveren. http://www.draakje.com