Kalmeringspillen?

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu Dec 19 10:10:56 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Thu, Dec 19, 2002 at 08:45:01AM +0100, Martin Lentink wrote:
  > REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
  >
  > Henk,
  >
  > Na jouw mailtje heb ik toch maar eens in de herkansing gekeken (om half
  > een).
  > Wat grappig dat mensen zo'n volstrekt verschillende interpretatie van
  > eenzelfde beeld kunnen hebben.
  > Ik vond Thom helemaal niet 'gedrogeerd', wel kalm. Maar ik vond dat hij
  > behoorlijk helder uitlegde wat er nu eigenlijk aan de hand was. Ik heb hem
  > ook volstrekt nergens horen lonken naar CDA/VVD. Ik vond Bos juist, ondanks
  > zijn 'benadrukken van verschillen' behoorlijk op zijn knieën gaan....

  Het zal mijn beleving wel zijn, ja. Aangezien in legio kranten
  gisteren stond dat we open staan voor een CDA/VVD/D66 kabinet
  stond BvD voor mij in het teken van het corrigeren van dat beeld,
  en het bekritiseren van Bos ipv. verongelukt naar de VVD lonken.
  Daar kwam echter weinig van. Ik vermoed dus dat het gewoon beleid
  is, wellicht dat de invloed van neoliberale elementen toeneemt
  op de fractieburelen? Ik weet het niet...

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                                                        |