Kalmeringspillen?

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Thu Dec 19 08:45:01 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Na jouw mailtje heb ik toch maar eens in de herkansing gekeken (om half
een).
Wat grappig dat mensen zo'n volstrekt verschillende interpretatie van
eenzelfde beeld kunnen hebben.
Ik vond Thom helemaal niet 'gedrogeerd', wel kalm. Maar ik vond dat hij
behoorlijk helder uitlegde wat er nu eigenlijk aan de hand was. Ik heb hem
ook volstrekt nergens horen lonken naar CDA/VVD. Ik vond Bos juist, ondanks
zijn 'benadrukken van verschillen' behoorlijk op zijn knieën gaan....

Martin