Denktank 66 Lay-out

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Dec 18 01:48:15 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Aan de Patentlaan 2 te Rijswijk bevindt zich het Bureau voor Industriële
Eigendom. Daar worden de registers bijgehouden van onder meer de octrooien
(oud nederlands voor patent), merken en modellenrechten. Daar kun je ook
nagaan, in hoeverre Loesje haar merk heeft gedeponeerd. Maar daarnaast heeft
ze ook recht op auteursrechtekijke bescherming, en die hoef je niet te
deponeren.

Groet,

Tjerk