Boodschapper (was: Gemist)

Michiel Scheffer D66 mrsch002 at PLANET.NL
Tue Dec 17 13:05:08 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Erik,

Het ontgaat je kennelijk dat mijn oorspronkelijke reactie op Fuchs tov Bijl
c.s. sarcastisch van toon is. het ontgaat je kennelijk ook dat de
kwalificatie van samenzweringenstheorieen het karakter van deze lijst in het
algemeen betrof met enkelen in het bijzonder. Ik heb ook nergens gezegd dat
het vermoeden van complotten eeen verkeerde zaak is. Het is zelfs een
positieve basishouding om van daaruit te denken maar ook het durven
loslaten. Dat ik ziek was was enkel een argument om niet uitgebreid te
kunnen reageren incl staven van mijn stelling.

Verder vind ik het weinig chique dat je -in dit kader maar ook in andere
threads- op Hein blijft intrappen terwijl hij op zelfgekozen verbanning is
om de lijst verder niet te belasten met jullie twist. Je had de stap kunnen
zetten om je ook terug te trekken of in elk geval verder Hein niet te
belasten. De lijst heeft namelijk geen zin en geen functie om partij te
kiezen over een zaak waarin ongeacht de hoeveelheid informatie die van de
een of de andere kant wordt naar voren gebracht. Het is aan elk individueel
om zich een oordeel te vormen. Het zou je passen het onderwerp Hein verder
te vermijden, niemand wordt daar beter van.

Ik zal verder niet over dit onderwerp in discussie met je treden, Waar de
anderen mijn stuk lichtzinnig opvatten heb jij kennelijk behoefte aan meer.
Ik kan daar niet in voorzien sorry, Er zijn zinvollere discussies gaande op
dit net en er is meer in het leven dan dit digitaal cafe.

Gegroet,

Michiel Schefferrea