Beste Wouter

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Dec 17 11:46:39 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, Dec 17, 2002 at 09:44:26AM +0100, Jasper Diekema wrote:
  > REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
  >
  > D66-leider ziet toekomst in coalitie met CDA en VVD

  Ik niet. Waar heb je dit gevonden, Jasper? En waar vinden we die
  vertrouwelijke brief die kennelijk niet vertrouwelijk is?

  Ben benieuwd of de journalist dit er van heeft gemaakt of dat De
  Graaf werkelijk iets als "meewerken aan de vorming van een kabinet
  van CDA en VVD, als dat wordt gevraagd" heeft gezegd.

  Dat er niet wordt gepopeld om met PvdA samen te werken kan ik me
  indenken maar bij die constatering kun je het ook laten.

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                                                        |