Denktank 66 - Gevogelte

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Dec 16 17:38:49 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Mon, Dec 16, 2002 at 04:25:18PM +0000, Karst de Jong wrote:

  > Uitstekend idee, maar ik ben bang dat het gevogelte
  > wat ongelukkig gekozen is. Zorgt voor aardig wat
  > verwarring - om herrie te voorkomen zou ik wel even
  > contact op nemen met de Chief Executive van de Lib
  > Dem's.
  >
  > http://www.libdems.org.uk/index.cfm/page.privacy/section.home

  Inderdaad, vandaar het FAQ item:

  * Is die vogel niet van de Libdems?
          Dat heb je goed gezien. We hopen dat dat niet al te bezwaarlijk is. We
          promoten immers de politieke stroming waartoe ook de LibDems behoren en
          bij die stroming hoort naar onze smaak een vogel. We zoeken nog naar een
          net zo mooi vliegende andere vogel die toch anders is dan de vogels van
          de LibDems en de ELDR. Wie helpt?

  Ik probeer wel even wat te formuleren voor de Chief...

  (of heeft iemand per kerende post een andere vogel? :-))

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                                                        |