Boodschapper (was: Gemist)

Fri Dec 13 13:17:58 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 10:33 13-12-2002, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> Ik, eerder, over een plotseling 'kruisverhoor'...

gezamenlijk

> John Bijl <johnbijl at d66.nl>

Inderdaad. Lijkt mij ook onzin.

> Het komt over als spammen.

Op wie?

> Het leek op spammen. Ik trek 1 persoon even na en vind dan de twee
> anderen, dat valt uiteraard op. Daarnaast ging Hein weg en wordt deze
> lijst plotseling door D66 geboycot. Als het daarnaast niet zo goed gaat
> met D66...

Ik kan er nog steeds geen samenzwering in zien.

Scheffer:

Wie zijn 'we' Michiel Scheffer?
En waarom reken je ook mij tot de gelovers in samenzweringen
Welke samenzwering heb ik dan wel 'aangetoond'?

> Dat is een voorspelling, geen samenzwering. Ik gok overigens op Dittrich
> (als dat nog kan). Ik mag Vreekamp (net als Van Meeteren) trouwens graag
> lezen. Ik houd wel van mensen die een beetje dwars liggen.

Van Meeteren is niet zozeer iemand die dwarsligt, als wel
een moreel defecte clown. Iemand die eerst zijn mond open
doet, dan pas zijn hoofd inschakelt, en vervolgens weigert
de consequenties van zijn geschreeuw onder ogen te zien.

Beledigend om Vreekamp op 1 lijn te zetten met zo'n halve gare.

Erik vdMb