zijn we echt uit?

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Wed Dec 11 02:02:34 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja,

Mensen, het doet me toch wel pijn dat ik vandaag op de site zat te kijken
van de Economische Faculteitsvereniging van de Erasmusuniversiteit zat te
kijken, en ik constateerde dat D66 hier ook niet voor uitgenodigd is.. Waar
gaat het naartoe met ons, worden we nu echt een splinterpartijtje die het
van zijn achterban moet hebben??:( Ja... ik maak me hier echt wel een beetje
zorgen om, we moeten natuurlijk eerlijk toegeven dat een rolletje in de
debatten achter de buhne er natuurlijk niet voor zullen zorgen dat we weer
bovenaankomen.
Nee.. ik voel me als D66er zeker niet te groot om met de kleintjes mee te
doen.. MAAR ik vind wel dat de media (daar gaat het om) teveel mee gaat in
de polariserende werking van de politiek op dit moment. ERRUG jammer hoor!!!

Met vriendelijke groet,
Jasper Diekema

Jasper Diekema
Laan van Meerdervoort 187 A