Boodschapper (was: Gemist)

Tue Dec 10 14:32:14 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Kees van Loon <k.vanloon at wanadoo.nl>:
>Ik heb niets aan boodschappers, die verder niets doen om naar oplossingen te
>zoeken voor problemen.

 Accoord. Maar het begint met te onderkennen wat de problemen zijn.
 En juist daar gaat 't dikwijls al meteen mis. Het onderkennen van het
 probleem is nu eenmaal het begin van het zoeken naar een oplossing.

 Ik zie trouwens op,
     http://www.d66.nl/nieuws/tknieuws/files/eerstlullendanpoetsen.doc
 dat John Bijl, Kees van Loon en Roland Kroes elkaar kennen. Ik vind
 dat men zoiets best mag zeggen, als men min-of-meer gesamenlijk op 1
 persoon reageert (John Bijl deed dat niet onsympatiek, de andere heren
 daarentegen mogen best wat aardiger wezen lijkt me).

 Zeker, als jullie Rotterdammers (het gaat niet zo goed met Feijenoord,
 he ?) hier net op de lijst (10 oktober-11 november j.l.) komen kijken. Zie:
     http://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?S2=d66&f=vanloon@wanadoo.nl
     http://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?S2=d66&f=r.kroes@verzekeraars.nl
     http://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?S2=d66&f=johnbijl@d66.nl

 Enige bescheidenheid lijkt hier wel op haar plaats.

 Marc Fluks, Amsterdam