Gemist

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Tue Dec 10 13:54:17 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik heb niets aan boodschappers, die verder niets doen om naar oplossingen te
zoeken voor problemen. Ik probeer nu juiast de creativiteit, de
iinovativiteit en de daadkracht binnen de partij te bundelen, want dat is
hard nodig. Om alleen maar in het ravijn te praten zal je er ook
terechtkomen en ik wil klimmen naar de top en de potentie is duidelijk
aanwezig. Als we alleen de stemwijzer zouden volgen hebben we ineens 30% van
de kiezers is 10 keer zo veel als nu. Dus met dat gegeven moeten we wat doen
en dat kan je ook aan geven. Wij hebben als D66 lange termijn oplossingen en
dienen niet alleen als boodschapper van nieuwsbeelden.

Dat is op gebied van integratie, gentechnologie, gezondheidszorg, onderwijs
enzovoorts en dat moet je op feestjes verkopen en waar je ook komt.

Kees van Loon
Fractievoorzitter D66 Delfshaven Rotterdam