gemist

Kroes R.E.A. r.kroes at VERZEKERAARS.NL
Mon Dec 9 13:22:24 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Begrijp me goed. Ik wil er best verder over discussieren, maar ik kan niet
vinden waar ThdG het gezegd heeft. Dank voor je google links, maar als je
kijkt, verwijzen die links naar de volgende zaken:
- Toespraak Thom de Graaf in Zutphen, 20 november 1999
- Motivatie Simone Filipini op haar D66-kandidatenwebsite

Verder, om de boel toch even te overstijgen: wat voor soort verandering
voorzie jij dan? Wat is er nodig?

Roland, Rotterdam