Juist nu (was: Gemist)

Mon Dec 9 13:12:33 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ellen Vunderink <evu at PLANET.NL>:
>De link is opgeheven vanwege MuijzMeet. Vanwege het verwijderen van de
>link laaide de vete extra op,

 Lijkt me in strijd met de causaliteit, ik geloof er dan ook geen bal
 van. Muijz en van Meeteren zitten elkaar al jaren achterna, maar
 waarom gebeurt het boycotten juist nu ?

 Op http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1039069687994.html:
>D66 gaat de verkiezingen in met de leuze 'Juist nu', zei De Graaf

 Dat lijkt me het enige antwoord dat hout snijdt...      :-)

 Overigens staat die leuze dus niet op de affiche. Is het daarmee
 wel een leuze (een leuze is toch iets dat op een affiche staat) ?
 Ik heb geen idee wat de leuze betekent trouwens.

 De leuze komt trouwens ook niet voor (als leuze) op de D66 web-
 site,
   http://www.google.nl/search?q=juist+nu+site:d66.nl