Feldwebel

Mon Dec 9 11:25:56 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 09:45 09-12-2002, d66 wrote:
>Beste heren Muijzenberg en van Meeteren,

Dag mevrouw Tjaarda,

>Mag ik jullie a.j.b. vragen een andere chatbox op te zoeken om met
>elkaar te ruziën en dit medium vrij laten voor andere discussies dan
>jullie een-tweetjes.

Die een-tweetjes behoren tot de folklore van de lijst.

Geheel van belang ontbloot zijn ze niet. Indien u eens in
het archief rondbladert, zult u kunnen vaststellen dat Hein
van Meeteren, kamerkandidaat, mij zonder enig bewijs heeft
beschuldigd van fysiek stalken en van het op het net posten
van foto's van zijn woning. *) Ook kunt u aldus vaststellen
dat Van Meeteren niet in staat is gebleken zijn aanblijven
als DB.NL-bestuurder te verdedigen met een beroep op de
statuten van die organisatie. Relevante informatie lijkt me.
Van kamerkandidaten mag men toch verwachten dat zij een
onbevlekt blazoen hebben en zich onthouden van ongefundeerde
beschuldigingen.

>Ik word er echt diep ongelukkig van als ik jullie
>bijdragen aan dit forum lees.

Waarom leest u die bijdragen dan eigenlijk?

>Ook al kennen jullie mij niet, zouden
>jullie mij een groot plezier willen doen en er a.j.b. mee stoppen!!!!

Hein van Meeteren heeft het strijdperk inmiddels verlaten.
Voor zolang het duurt.

>Via MSN is het ook goed communiceren met z'n tweeën en hoeft niemand aan
>deze lijst zich er in ieder geval nog aan te storen!

Zeker, maar Hein wil dat niet.
Bovendien: waar ik op een mailinglist ten onrechte van fysiek
stalken en het posten van foto's wordt beschuldigd en op
andere wijzen wordt zwart gemaakt, daar ligt het voor de hand
dat ik ook op die mailinglist tegen dergelijke ongefundeerde
verdachtmakingen protesteer.

Tot slot zou ik nog willen opmerken dat u reageert op een
bericht waarin ik inga op hetgeen André van Wanrooij schreef.
Dat bericht kan u toch niet ongelukkig hebben gemaakt?
Ook is het mij niet duidelijk waarom u reageert via de lijst.

Met vr.gr.,
Erik vdMb

*) http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0007&L=d66&P=R56315
(Ondanks alle daar gedebiteerde stoere taal is het indertijd
niet tot een aangifte tegen mij gekomen.)

P.S. Inmiddels zag ik de reactie van meneer Van Meeteren.
Het is weer allemaal geweeklaag, en ik zag dat ik weer word
uitgemaakt voor belager. Terwijl toch duidelijk moet zijn
dat ik slachtoffer ben van Van Meeteren's ongefundeerde
beschuldigingen.