Feldwebel

d66 d66 at STADHUIS.ROTTERDAM.NL
Mon Dec 9 09:45:16 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste heren Muijzenberg en van Meeteren,

Mag ik jullie a.j.b. vragen een andere chatbox op te zoeken om met
elkaar te ruziën en dit medium vrij laten voor andere discussies dan
jullie een-tweetjes. Ik word er echt diep ongelukkig van als ik jullie
bijdragen aan dit forum lees. Ook al kennen jullie mij niet, zouden
jullie mij een groot plezier willen doen en er a.j.b. mee stoppen!!!!

Via MSN is het ook goed communiceren met z'n tweeën en hoeft niemand aan
deze lijst zich er in ieder geval nog aan te storen!

Met vriendelijke groet,
Marije Tjaarda