poster + grondhouding

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Dec 8 22:34:22 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Dineke,

Het jammere is alleen dat de zwartkijkers, de zuurpruimen, de laatste
maanden steeds gelijk hebben gekregen. Misschien zijn het wel *realisten*,
*pragmatici* - de ware filosofie van links-liberalen.

En wat vind je als propagandist dan van die censuur tegen dit forum door
het PartijBureau? Of heb je daar geen mening over?

Henk Vreekamp, Utrecht.