poster + grondhouding

Alex Hijgenaar ah at ZEELANDNET.NL
Sun Dec 8 19:36:03 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Deconstructief sloeg vooral op het inschakelen van de rechter bij de LPF.
Maar per saldo ook op de negatieve teneur die soms op deze en andere lijsten
te bespeuren valt.

Bedenk dat de kiezer niet van 'herrie' houdt.

Bovendien zijn wij met te weinig om allemaal wat anders te vinden en toch
succesvol te zijn.
We moeten meer in zetten op wat ons bindt en minder op de onderlinge
meningsverschillen.

Alex Hijgenaar