poster + grondhouding

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Sun Dec 8 17:08:20 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fjoe,

Gelukkig!

Bedankt Mark!

<knip>
> Wat betreft de negatieve, fatalistische houding van sommigen op deze
> lijst: daar word ik nou echt fysiek niet goed van.
>
> In mijn omgeving raken mensen ervan overtuigd dat ze op D66 moeten
> stemmen, of worden zelfs lid en vragen of ze kunnen meehelpen met de
> komende campagne. Dat heeft misschien iets te maken met mijn
> grondhouding over D66, en het feit dat ik *wel* mijn best doe om uit te
> leggen waarom D66 op dit moment het enige alternatief is. Het kan, dat
> blijkt.
>
> En dat zeg ik nou echt niet om mezelf op de borst te kloppen, maar meer
> [...]

Toen ik in dienst zat en oefende met amerikaanse collega's hadden die een
soort van lijfspreuk:
"In this outfit we either lead, follow, or get the f..k out of the way".
Da's iets teveel kadaverdiscipline, en al helemaal voor een politieke
partij, maar het gezeur over mensen die positief bezig zijn en bestempelen
tot "kliek" of "claque" helpt de partij in ieder geval niet verder. De
mouwen opstropen en een goed verhaal (lees: het verkiezingsprogramma)
uitventen des te meer.

thx,

Martin Lentink