Poster --> boycot + censuur & Progressief Liberaal Platform

Sat Dec 7 13:11:16 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Poster --> boycot + censuur
 ---------------------------

 Cees Binkhorst <cees at binkhorst.xs4all.nl> over mijn verklaring
 waarom D66 ineens ons D66-platform boycot:
>Volgens eerdere berichten (die je dan kennelijk om reden van de
>'Subjects' niet het gelezen hebt) zou de beslissing genomen zijn
>op  het Landelijk Secretariaat (lees Steetskamp?).

 Had'ik niet gemist hoor. Ik heb er zelfs (iets te positief) op
 gereageerd.

>Herstel van de link (of niet: horen we dat dan?) zou op een
>beslissing van het bestuur wachten.

 Het bestuur kan beter melden waarom de link is weggehaald. (Maar
 dat zullen we in elk geval wel niet horen.)

 Ik, eerder,
>Grote Broer blijkt een anti-democraat.

 Cees Binkhorst" <cees at binkhorst.xs4all.nl>:
>Gebaseerd op 'je gevoel' en niet op feiten?

 Ik zie de partij electoraal in elkaar zakken, dan gebeurt er zoiets
 (waarom geen bestuursmailtje naar deze lijst op het moment dat de
 zaak van D66-kant wordt afgesloten, als het allemaal zo fatsoenlijk
 is ?), en dan die NIETSZEGGENDE -en daarnee weer veelzeggende- poster.
 Dat laatste verklaart echt alles... Dat zijn toch feiten ?

 Misschien, Cees, dat je het m'n verklaring niet eens bent. Maar met
 de feiten is niets mis (of juist weer wel, natuurlijk). Het geklooi
 van het BESTUUR is hiervoor verantwoordelijk, NIET IK als ik er naast
 mocht zitten (wat voor de partij te hopen is). Maar dat is echt niet
 zo... de adhesie-betuigingen met mijn conclusie lopen op dit moment
 prive binnen. Jammer dat men ze niet naar de lijst durft te sturen.
 Dat alleen al (voor een geboycotte lijst !) zegt genoeg...

 Progressief Liberaal Platform

 Hein meldt zojuist prive dat hij het 'Progressief Liberaal Platform'
 heeft opgericht. Zojuist heeft hij daarvan een web-pagina gemaakt:
 http://www.ongehoord.net/verkiezingen/Liga%20van%20Progressief%20Liberalen.htm

 Marc Fluks, Amsterdam