unsubscriben

Cees Binkhorst cees at BINKHORST.XS4ALL.NL
Fri Dec 6 12:42:54 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Ellen Vunderink" <evu at planet.nl> schreef:

> Fritz en de andere lijsters, Ik verwacht eigenlijk wel dat er meerderen
> zijn die met jou Hein off list hebben gesteund. En natuurlijk is dat
> hardstikke fijn voor hem in deze situatie. Maar het gaat me er niet om
> of je 'against or with him' bent.

Ik heb hem ook off list gezegd dat ik het jammer vind dat hij unsubscribed, omdat hij best wel zinnige bijdragen geeft.

Ik heb hem ook, beargumenteerd, gezegd dat hij zich in mijn ogen 'niet goed' gedraagt.

> Het punt dat ik wilde maken is dat Hein er on list geen barst aan
> heeft als hij niet on list wordt geholpen. En dat hem nu dus wel de
> mond is gesnoerd. Ik vind het erg.

> Vrijheid is een groot goed, mijn belangrijkste binding met het
> partijprogramma. Maar vrijheid, ook vrijheid van meningsuiting,
> bestaat bij de gratie van gebondenheid, zonder dat is het je
> onttrekken aan je verantwoordelijkheid.

De vrijheid waar jij het over hebt geldt kennelijk alleen voor personen waar jij het mee eens bent en _daar_ verschillen wij van mening.

Natuurlijk is het vervelend als andere lijsters voortdurend geconfronteerd worden met persoonlijke verwikkelingen, maar kennelijk zijn ze
beiden niet in staat daar gezamenlijk een eind aan te maken.
Ofschoon ik hierbij ook de kanttekening maak dat ik vindt dat de wijze van argumenteren te wensen over laat.

Ik zal mijn argumenten nog eens op een rij zetten en je die laten toekomen, zodat de lijsters er niet mee verveeld worden.
Die willen andere items afgehandeld zien.

> Ellen

Groet,

Cees