Feldwebel

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Dec 5 23:03:50 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 22:52 05/12/2002 +0100, Cees Binkhorst wrote:

>Wat is het toch in de psychologie waardoor mensen ergens een hekel aan hebben. Herkenning misschien?

Nee, Cees. Gewoon een hekel. dat kot voor. Niet te moeilijk doen.

>Ik vind dat jij je OP DEZE LIJST eerder als slachtoffer gedraagt dan Erik.

Dat maakt niet uit. Ik heb het over zileigheidsposeurs. Mensen die zich beklagen over hun zielige verleden en daar allerlei rechten aan ontlenen. Het interesseert me eerlijk gezegd geen reet of van de mauzenberg een incestslachtoffer is. Het zal best wel zo wezen. Wat me ergert is dat hij zijn verleden als iets zieligs onder ieders neus forceert. Zoals een bedelaar in India zijn stompje been aan je opdringt. Of zo'n bedelaarsvrouw haar kindje aan je opdringt. Ik vind het rot van dat kindje, van die armoede, van dat stompje, en van die handtastelijke stiefvader. Maar je mag er geen speciale rechten aan ontlenen.,En al helemaal niet menen op basis daarvan vrijelijk anderen te mogen treiteren. Vat je hem, Cees?

>Eergisteren wilde je me trouwens zo graag telefonisch spreken 'om het uit te spreken' en na mijn bericht dat het me pas vanavond na 21:00 uur uit kwam en dan ook nog niet via een mobiel nummer heb ik niets vernomen

Beste man, ik heb ook nog een gezinsleven en hedenavond is het Sinterklaas. Dus laat maar.