Feldwebel

Cees Binkhorst cees at BINKHORST.XS4ALL.NL
Thu Dec 5 22:52:31 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl> schreef:

> Dat woordje dus is jouw giftigheid, niet de mijne. Eissens bedreef een
> soort racisme tegen Duitsers, dát verweet ik hem. Hij veegde álle
> Duitsers op één hoop.

> Je bént een poseur. Je poseert je hier en elders als slachtoffer. Je
> speelt het bekende machtsspelletje van het slachtoffer, bekend in de
> hulpverlening. Ik heb een bloedhekel aan mensen die machtsspeltjes
> spelen als slachtoffer. Daarom noem ik je poseur.

Wat is het toch in de psychologie waardoor mensen ergens een hekel aan hebben. Herkenning misschien?

Ik vind dat jij je OP DEZE LIJST eerder als slachtoffer gedraagt dan Erik. Om over machtsspelletjes nog maar niet eens te spreken.

Een eenmalige 'analyse' heb ik je nu prive toegestuurd. Die was volgens Chido eerder 'waarschijnlijk tussen de wal en het schip
gevallen.'

Eergisteren wilde je me trouwens zo graag telefonisch spreken 'om het uit te spreken' en na mijn bericht dat het me pas vanavond na
21:00 uur uit kwam en dan ook nog niet via een mobiel nummer heb ik niets meer van je mogen horen.

Groet,

Cees