Uitslag interne verkiezingen

Cees Binkhorst cees at BINKHORST.XS4ALL.NL
Thu Dec 5 22:23:02 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Date sent:              Thu, 5 Dec 2002 21:14:42 +0100
From:                   Henk van Lingen <henk at vanlingen.net>
To:                     Discussielijst D66 <D66 at NIC.SURFNET.NL>
Subject:                Re: Uitslag interne verkiezingen

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> On Thu, Dec 05, 2002 at 09:09:29PM +0100, Cees Binkhorst wrote:
>   :
>   : Wie is Erik van Buiten voor de gemiddelde kiezer?
>
>   Nou ja zeg. De gemiddelde kiezer kent de zittende kamerleden al niet,
>   dus laat staan nieuwkomers. Wat is dat nu voor een uitgangspunt.

Op welke basis denk je dan dat kiezers kiezen?

>   : Ik spendeer ook nogal wat tijd aan D66, maar ken hem alleen van horen zeggen. Kan me niet herinneren iets van hem gelezen te
>   : hebben, hetgeen natuurlijk ook aan mij kan liggen :).
>   : Ursie heb ik 2x in Amsterdam gezien (en bovendien heeft ze onderwijs in haar portefeuille, waar ik ook nogal wat tijd aan besteed).
>
>   Ik ben de afgelopen maanden op aardig wat partijactiviteiten geweest

Ik niet, doodgewoon geen tijd voor.

>   en ben Erik vele malen tegengekomen (Ursie trouwens niet). Heb je ons
>   programma wel eens gelezen? Dat was bijvoorbeeld van hem. Ook in
>   Idee hebben stukken van 'm gestaan.
>
>   Ik vrees dus dat het aan jou ligt :-)

In hele archief van DeVolkskrant komt EvB 2x voor.
Archief AD, Trouw, Parool 0x

Via Google: 2x eigen site, 1x site boris, 2x site UTwente - 1x
TUDelft - 1x site bruna - 1x site iso als ISO-voorzitter, 1x site
ongehoord en een stuk of wat D66-sites.

Als je via Google zoekt op 'ursie onderwijs' krijg je tig pagina's en dat
valt me nu eigenlijk pas op: bijna allemaal pagina's die er toe doen.
Bovendien ook nogal wat pagina's van ander partijen en het gros nog
positief ook!

Voor wat betreft 'het programma', dat associeer ik met Michiel
(natuurlijk hebben daar tig andere mensen aan meegewerkt), maar ik
heb alleen Michiel daar over horen vertellen en met hem er over
gepraat.

Groet,

Cees