Feldwebel

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Dec 5 22:01:29 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 21:43 05/12/2002 +0100, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Eissens is joods, dus noem je Eissens Feldwebel.

Dat woordje dus is jouw giftigheid, niet de mijne. Eissens bedreef een soort racisme tegen Duitsers, dát verweet ik hem. Hij veegde álle Duitsers op één hoop.

>Muijzenberg is incestslachtoffer, dus noem je Muijzenberg
>incestslachtofferposeur

Je bént een poseur. Je poseert je hier en elders als slachtoffer. Je speelt het bekende machtsspelletje van het slachtoffer, bekend in de hulpverlening. Ik heb een bloedhekel aan mensen die machtsspeltjes spelen als slachtoffer. Daarom noem ik je poseur.

>Misschien kun je je ongenoegen over je dertiende plaats
>(nog veel te hoog natuurlijk) even op iemand anders
>afreageren?

Het spijt me, maar ik ben uiterst tevreden over de dertiende plaats op de lijst. Ik vind het alleen jammer dat er conservatief is gestemd door de leden. Ik vrees dat dit D66 niet ten goede komt, maar ik zal me voor de campagne goed inzetten.