Feldwebel

Thu Dec 5 21:43:44 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 21:22 05-12-2002, Hein van Meeteren wrote:

>Ik weet niets van iemands Joods zijn.

Dat was de vraag niet.
De vraag was: wist jij of Ronald Eissens - je grote vijand
met wie je bij de Groenen een enorme ruzie hebt gehad (hoe
komt het trouwens dat je je De Groenen-verleden verzwijgt
in je CV?) - joods was.

>Het interesseert me geen moer of iemand Joods, Bosjesneger,
>Hottentot, Litouwse adel of kanninefaat is.

Onjuist. dat soort informatie gebruik jij juist om zo hard
mogelijk onder de gordel te slaan.
Eissens is joods, dus noem je Eissens Feldwebel.
Muijzenberg is incestslachtoffer, dus noem je Muijzenberg
incestslachtofferposeur
Van den Boomen is vrouw, dus begin je over hangtieten.

Zeer voorspelbaar allemaal.

>Als iemand zich als een feldwebel gedraagt dan noem ik
>iemand feldwebel. Begrepen, Overfeldwebel?

Neenee moreel defecte clown; je jokt.

Misschien kun je je ongenoegen over je dertiende plaats
(nog veel te hoog natuurlijk) even op iemand anders
afreageren?

Erik vdMb