"Van der Laan wil De Graaf opvolgen"

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Thu Dec 5 21:29:47 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijkt me een soort Heinsbroek actie met 'ik word partijleider' van
Lousewies van der Laan. Een half jaar terug werden mensen op de lijst
heel boos toen is gekscherend haar naam verbasterde tot Viezeloes. Kan
ze straks in de fractie zich naar aardig vergissen in de ellebogen van
collega fractieleden als de fractievergaderingen buiten aanwezigheid van
Thom door Bert geleid worden.

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33