Lousewies Dales

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Thu Dec 5 19:28:55 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz, ik vind het wel goed dat ze geen verstoppertje speelt. En ik hoop
dat Thom het haar niet kwalijk neemt.

Wat ze zegt klopt precies mijn indruk eerder van de situatie (zoals ik
ook hier schreef). Lousewies zal moeten acclimatiseren en uiteindelijk
zal duidelijk worden of ze geschikter is dan Thom. Een voordeel is in
ieder geval dat de hele partij haar in de rol van potentiele opvolger
geplaatst heeft, dat het niet primair uitgaat van degene die mogelijk
opgevolgd zou worden (dat werkt i.h.a. niet zo goed).

En ja, uiteindelijk zal ze ook wel de slag te pakken krijgen om lekker a
la Dales door journalistieke onzin heen te prikken.

Bart Meerdink