Lousewies Dales

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Dec 5 18:57:33 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Uitgestotenen,

Ik zag net Lousewies op Nieuws op 2. De interviewer wilde eigenlijk maar één ding horen, en dat was dat Lousewies Thom zou opvolgen of iets van dergelijke orde en daar bleef hij op doorvragen. En, heel ergeniswekkend, Lousewies vooral niet liet uitpraten, als ze weer handig een valkuitje omzeilde.

Wat had ik Lousewies graag als Ien Dales horen reageren in de trant van: Hé nu even opzouten met dat geeikel over de nummer 1 bij D66 en het zoeken naar een scoope, Thom de Graaf is door het conres duidelijk lijsttrekker geworden, en ik ben niet door *ze* naar Den Haag gehaald, maar heb me gekandideerd voor het tweede kamerlidmaatschap en de leden hebben mij eerlijk en democratisch gekozen. *Ze*  hebben me niet zomaar op een plaats gezet, zoals elders wel gebruikelijk is.

Groet,

Tjerk