Uitslag interne verkiezingen

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu Dec 5 14:47:01 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Thu, Dec 05, 2002 at 02:37:11PM +0100, Bart Meerdink wrote:
  : >
  : >Plaats 20 - ik vrees dat ik het wel begrijp, alleen ben ik bang om die
  : >conclusie te trekken...
  :
  : Mijn buitenstaander-perceptie:
  :  aardig verhaaltje in kand.boek(en)
  :  tijdlang haar fototje op de voorpagina vd D66-website
  :  voorkeursstemmen wegens geloof/herkomst?
  :  kandidaat-lijsttrekker=extra exposure (ja, wel wat opportunistisch)
  :
  : Dus: zorg volgende keer dat je op de voorpagina vd D66-website komt!

  Faqir was voor mij een volslagen onbekende, en ik ben toch aardig
  actief binnen de club. Onbekendheid is tot daaraantoe, maar als je
  dan ook kandidaat-lijsttrekker bent en je nergens wenst te vertonen
  verdien je wat mij betreft plaats 114.

  Henk (die natuurlijk een gekleurde bril heeft omdat ie 30
        plaatsen lager eindigde dan dit soort kandidaten)

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                                                        |