Uitslag interne verkiezingen

edebets1 at EURONET.NL edebets1 at EURONET.NL
Thu Dec 5 14:03:47 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Quoting Mark Koek <mark at koek.net>:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Goad plan. Laten we per vakgebied een soort klankbordgroep van
> deskundige leden-vrijwilligers vormen waarmee de woordvoerders in de
> Kamer(s) (misschien ook in Staten en gem.raden) af en toe spreken, of
> per e-mail concrete zaken kunnen overleggen.
>
> Volgens mij hebben we kennis zat in huis.
>

> Mark

Mark,

Dan wel zoveel mogelijk per e-mail, het blijkt in de praktijk dat dergelijke
vrijwilliggers altijd overvolle agenda's hebben ofwel nooit op hetzelfde
tijdstip een vergadering bij kunnen wonen. Als partij die het gebruik maken van
moderne communicatietechnieken hoog in z'n vaandel heeft staan is dit een
uitgelezen kans. Bovendien moeten we eerst de files en de problemen bij de NS
oplossen om op tijd met een vergadering te kunnen beginnen....

Ernst Debets/
Zaanstad