Uitslag interne verkiezingen

Mark Koek mark at KOEK.NET
Thu Dec 5 13:50:30 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk van Lingen schreef:

> Niks nieuws onder de zon. Het worden donkere jaren.

Dat lijkt me nou wat overdreven. Wat mij betreft een prima lijst, al
vind ik het wel erg jammer dat Herman Beun niet zo hoog is gekomen.

Je kunt nog zoveel vernieuwing willen, als je niet (veel) groeit in
zeteltal is daar natuurlijk niet zoveel ruimte voor. En alles afwegend
zou ik toch liever niet Bert Bakker, Boris vd Ham, Ursie Lambrechts of
zelfs Boris Dittrich zijn kwijtgeraakt. Als je die wegdoet breng je
vooral die 5% aanhang die je nog over hebt aan het twijfelen.

Dit worden, tenslotte, zoals Hein al een tijdje geleden schreef op deze
lijst, 'overlevingsverkiezingen' voor D66. Als we Fatma Koser-Kaya en
Bart Combee erin kunnen krijgen bij deze verkiezingen mogen we volgens
mij erg tevreden zijn.

Mark