Digitaal Politiek Cafe

Wed Dec 4 11:12:19 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 [Paar dagen weggeweest en in mijn jaarlijkse dichtperiode - dus
  is heb een en ander gemist]

 Heb ik goed begrepen dat de D66-webmaster deze nieuwsgroep niet
 langer vanaf de site van onze partij bekend wil maken ? En dat
 dat zou komen omdat men elkaar hier soms de waarheid zegt (m'n
 hemel, daar is toch niets tegen ?) ? Of dat er kritiek wordt
 geuit op het al-dan-niet verstandige optreden van Thom de Graaf
 (is dat niet een positief iets om toch maar D66 te stemmen ?) ?

 Ik hoop niet dat dat waar is... dat zou wel zeer ernstig zijn.

 Via Google is er (ook nog vandaag) nog steeds een D66-link naar
 ons 'poltiek cafe':
    http://www.google.nl/search?q=cache:yNKyz0rfHCAC:www.d66.nl/interactief/polcaf/+politiek+cafe+site:d66.nl&hl=nl&ie=UTF-8