conflict

raimond de tempe raimond.de.tempe at HCCNET.NL
Tue Dec 3 23:14:12 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik,

dat is nou precies wat ik bedoel. Of je lost conflict op via een
rechtszaak, òf je je hebt het voorgelegd en verloren. En in dat
laatste geval moet je voor eeuwig zwijgen, of een roman à la
Voskuil schrijven, voor de echte liefhebbers. Want het heeft geen
zin verder anderen erbij te betrekken. Ik zal dit dus niet lezen, zoals
ik niets wens te vernemen of mijn dochter of mijn ex, of mijn tante
dit of mijn neef dat precies dit of dat hebben gedaan. Het is het
wezen van de zaak niet! Het wezenlijke is of je met elkaar verder
kunt leven of niet. In dat laatste geval moet je elkaar zorgvuldig
vermijden. Doe dat dan ook!

Recht is gesproken en de zaak gaat naar de archieven, basta!

/raimond de tempe