STOP, Ga ergens anders buitenspelen.

John Stuurman j.stuurman13 at CHELLO.NL
Tue Dec 3 19:09:55 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heren HvM en EvdM stop jullie discussie hier. Wat een geze....

Hebben jullie niks anders te doen? De hele dag meels gevuld met kinderlijk
gekissebis. Heb je tijd over dan heb ik in onze gemeente een kaartenbak vol
aanvragen voor vrijwilligerswerk.

Gaan jullie van de lijst of ik?

John Stuurman
www.d66hoekschewaard.nl/johnstuurman.htm