Modereren

John Bijl - D66 johnbijl at D66.NL
Tue Dec 3 18:49:09 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heren, heren,

Hou op! Hou op zeg ik je! Geen enkele lijster is gediend van deze
roddelbladerij van de afgelopen dag. Ik dacht vandaag een dikke 70 mooie
inhoudelijke berichten over het gedachtengoed van onze partij te krijgen,
maar uiteindelijk bleek het allemaal een soapachtige ouwewijvenruzie. Alleen
de handtasjes ontbreken.

Kunnen we het als-je-blieft weer over D66 hebben? Want die vrijheid van
meningsuiting is allemaal wel mooi, maar het houdt wel in dat je ook
verantwoordelijk bent voor wát je verteld aan de rest van deze lijst. En ik
denk dat er inmiddels wel voldoende beargumenteerd gereagerd is waarom de
meeste van ons dit wil niet lezen. Ik ben in staat om de hele mailrits van
vandaag te 'deleten' (lelijk engels, maar wat moet ik dan gebruiken?
Prullebakkiseren?) maar voor het zelfde geld gooi ik Het Campagne Idee Wat
D66 Aan 20 Zetels Helpt óók weg.

Ik stel voor om hiermee te kappen? Of in iedergeval in het onderwerp van de
mail te zetten dat het weer over Hein en/of Erik gaat . Dan mik ik de hele
handel in een keer weg. Zonder te lezen.

Da's nou het nadeel van zo'n lijst als deze: je kunt niet zappen.

grr,
John