Drie opties : Uit lijst verwijderen, zelf doen : ongewenste mail of doodzwijgen , dus nooit meer op reageren wat van EVM !!!

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Tue Dec 3 17:22:26 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: owner-d66 at nic.surfnet.nl [mailto:owner-d66 at nic.surfnet.nl]Namens
Hein van Meeteren
Verzonden: dinsdag 3 december 2002 17:18
Aan: Discussielijst over D66
CC: D66 at NIC.SURFNET.NL
Onderwerp: Re: Modereren

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 17:12 03/12/2002 +0100, Aris B. wrote:

>Laten we de twee heren uitnodigen een eigen site te starten voor hun ruzie
>want ik ben doodop van het alweer deleten van de oogst van een hele middag

Bernard, ik vraag al tijden aan deze lijst om een eind te maken aan de
onnodige op de man spelerij. Ik heb geen enkele zin in een aparte site. Ik
wil gewoon niet meer worden belaagd, that's all. Sterker nog: ik reageer al
tijden niet meer op de onwaarheden die vrijelijk op deze lijst mogen worden
rondgestrooid. Maak deze lijst gewoon alleen toegankelijk voor leden, en je
bent van alle ellende af.

Er gebeurt iets of ik wijk voor terreur en unsubscribe. Maar dan is iemand
wel de mond gesnoerd.

(D66 at nic.surfnet.nl).
alleen: SUBSCRIBE D66
alleen: SIGNOFF D66