Politisering rechtspraak Van der Graaf?

Mark Giebels mark_giebels at HOTMAIL.COM
Mon Aug 26 05:56:54 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Ik weet niet of jij de krant leest, maar de belangrijkste Al-Qaida figuur
zit helemaal niet in Quantanamo Bay. En laten we dan nu maar ophouden met
dit soort flauwe mailtjes.

Mark.

BTW, ik lees net op teletekst dat de TK-fractie van de LPF naar aanleiding
van het Volkert-proces het zwijgrecht van verdachten wil gaan opheffen. My
goodness....hopelijk realiseert men zich tijdens het nadenken over de
implementatievoorstellen hoe absurd dit voorstel is.

Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com